2007/07/02

Faces

How many faces does a man have?

Biologically, one!


How many faces does a man need?
Socially, infinite!




I may be a listener, a student, a breaker, an employee, a lover, a sucker, a sister, an assistant, a fan, a coward, a daughter, an observer, a catcher, a lady, a brave, a drinker, a leader, a nut, a guitarist, a rider, a complainer, a photographer, a cheater, a biologist, a boss, a friend, a glasses-wearer, a kid, a dreamer, an Asian, a rocker, a runaway, a geek, a bearish, a follower, ......

Who am I? (24601?) (hahahaha...)
They're all me!

10 comments:

小瓦 said...

You are also the best shortstop in my mind.

我想我永遠也無法忘記,
妳ㄧ邊講著手機ㄧ邊從容完成雙殺的那個片刻...

敬那些美好的時光!!

Anonymous said...

那張照片集裡
我看到了比基尼喔
\(@^0^@)/
很開心你有把他穿出去喔!

Anonymous said...

就為了樓上的這句話
我又"仔仔細細"地把這篇blog再看一遍......

An said...

那時候真的很開心耶,某瓦,我還是想要重返本壘板後方啊~~(我絕對不是因為這樣才增重的......)
謝謝舒老大的阿比,夏日岸邊的良伴啊!
所以我說豬小姐啊,An Rules是要"用心"看的喔(希望沒有傷到您老的眼睛)

An said...

不知道有沒有人認出文中24601的意思,來個有獎徵答吧!

teardrop said...

24601...是...獄中編號....

(有什麼獎?)

An said...

是獄中編號沒錯,恭喜!不過典故呢?
(獎啊...是秘密......)

teardrop said...

悲慘世界中男主角的獄中編號囉!

(快說,獎是啥?)

tuss said...

我的答案:24601就是 Jean Valjean 在 les miz裡面的囚犯的代號.......來自 who am i 這首歌...........喀喀喀 到底是什麼獎品?

An said...

大家給某貓拍拍手,果然薑是老得辣;還有拖拖拉拉不把答案寫上來的某采,也是很厲害的;
所以以上兩人,可以各得到
§某瓦香吻一個§
不限時間區域地點喔!

An Rules有獎徵答,關心您!