2007/10/21

Lost in Translation

Okay, I know that it's not a new one.
I missed this in 2003 although hearing that the rating was good.



Lost, where would you be lost?
Translation, where would you need translation?

We might be lost when translating.

Sometimes it's really not about culture difference or language translation,
It may be just because of the loneliness, which drives us lost.
And this issue is amplified by the air we aren't used to be within.

So man, it's always our responsibility to carry on ourself.

Got it? Ms Lai!

6 comments:

小瓦 said...

好吧~~
我想我的英文真的太爛XDDD
這篇我有點懂又不是太懂...

可是我還是要來留言...
因為我好不容易有時間抽空來這晃晃,
不留言的話,對不起自己也對不起賴小
哇哈哈哈~~~~~

賴小最近還好嗎??
最近我可是瀕臨過勞死的邊緣orz
口烏~~~~

好啦~~~
雖然...
我真的不太確定文章的內容是在講啥..
不過不管遇到啥問題,都請加油嘍^^

An said...

親愛的小瓦兒,我想妳完全得到它了!因為本篇的主旨就是 lost 啊!

想說很久沒看到妳,還以為妳都一直跑出去玩呢......
妳自己也加油喔!

Anonymous said...

lost?
lost 檔案喔!(冷~~)
好啦~
原諒妹子的胡言亂語

An said...

啥?X-files?
哈哈哈哈哈

Anonymous said...

想不到我們竟然在差不多時間看了同一部片=]


(電腦終於回來了囧)

An said...

恭喜妳的電腦復活了
妳該不會也看了Grindhouse吧
哈哈哈